Companii

Companiile preferă să cumpere o maşină decât să investească în sisteme informatice

Autor: Octavian Calei

08.10.2013, 00:05 97
Companiile româneşti preferă să îşi cumpere o maşină decât să investească într-un sistem informatic care analizează datele firmei şi le ajută în procesul decizional să îşi îmbunătăţească afacerea, a spus Andrei Iordan, CEO al WINFO, prezent la emisiunea de business ZF Live.
 
„În România, acest concept de business intelligence a început să fie înţeles începând cu 2005-2006. În 2007 foarte puţini conştientizau ce înseamnă business intelligence, aveau senzaţia că sunt programe pentru studenţii extrem de dezvoltaţi şi la care şi ei vor adera în curând.”
 
Business Intelli­gence reprezintă o cate­gorie de software care preia datele unei com­panii şi le transformă în informaţii relevante pentru decizia de business. De exemplu, un manager poate să vadă care este perfor­manţa vânză­ri­lor lui cu un astfel de sistem. Într-un interval foarte scurt, poate să desco­pere în ce zonă perfor­mea­ză mai bine, care sunt oportu­nităţile din pers­pec­tiva clienţilor. Un astfel de soft poate fi folosit şi pentru a indica apariţia unei crize, după cum afirmă Iordan.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO