Conferinţa Branduri româneşti - Constanţa. Cum au reuşit brandurile Eugenia, Argus şi Ogorul să ajungă din Constanţa în toată ţara

11 sep 2018 Autor: Mădălina Panaete

♦ Ziarul Financiar organizează pe 20 septembrie la Constanţa conferinţa „Branduri româneşti“, unde creatorii celor mai puternice branduri româneşti vor împărtăşi din experienţa lor.

Eugenia (biscuiţi), Argus (ulei vegetal) şi Ogorul (magazine cu produse pentru agricultură, casă şi grădină) sunt doar câteva dintre cele mai puternice branduri puse pe picioare de firmele constănţene.

ZF a început o serie de conferinţe despre businessurile din Constanţa, unde va organiza pe 20 septembrie cu sprijnul Raiffei­sen Bank România conferinţa „Branduri româneşti“. Astfel, seria de conferinţe ajunge şi în Dobrogea după ce ZF a organizat anul acesta evenimente dedicate brandurilor româneşti şi la Cluj-Napoca şi la Iaşi. 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 11.09.2018

 
Cuvinte cheie:
Conferinţa
, Branduri româneşti
, Constanţa
, antreprenori
, eugenia
, ogorul
, a rgus
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide