Companii

Copos şi-a triplat la Crowne Plaza cu 3,5 mil. euro capacitatea din restaurante

Autor: Mirabela Tiron

07.10.2010, 23:38 32

Omul de afaceri George Copos, care deţine şapte hoteluri pepiaţa românească prin compa­nia Ana Hotels, a deschis douărestaurante şi un bar în cadrul hotelului de cinci stele CrownePlaza din Ca­pitală, care a trecut printr-un proces de reno­vare,în urma unei investiţii de 3,5 mil. euro.
"În urma realizării acestei investiţii, înca­sările dinfood&beverage trebuie să se du­bleze, acesta este un «must»", adeclarat omul de afaceri George Copos, care a încasat anul trecut6,2 mil. euro de la hotelul Crowne Plaza.
Toate cele şapte hoteluri ale omului de afaceri - Athénée PalaceHilton şi Crowne Plaza din Bucureşti, Europa şi Astoria din Eforie,dar şi Sportul, Bradul şi Poiana de la munte au avut anul trecutîncasări de 25,5 mili­oane de euro, în scădere cu 37% faţă de anulanterior şi un profit de 230.000 de euro, potrivit datelor de laRegistrul Comerţului şi decla­raţiilor omului de afaceri.
"Din luna mai a acestui an nu am avut nicio sâmbătă şi duminicăliberă din cauza procesului de renovare şi modernizare prin caretrec hotelurile mele", a susţinut Copos, finanţatorul echipei defotbal Rapid.
Omul de afaceri a luat anul trecut un credit de 25 milioane de eurode la BRD pentru a demara lucrările de modernizare în hotelurile pecare le deţine.
Pe lângă hotelul Crowne Plaza, anul acesta s-au alocat bugete deinvestiţii şi pentru Athenee Palace Hilton, ale cărui terasă,restaurant, recepţie şi lobby au fost renovate cu 2 mil. euro, darşi pentru unităţile de la munte. În urma investiţiei realizate deCopos la unitatea de cinci stele Crowne Plaza, hotelul a ajuns dela 100 de locuri în restaurante la o ca­pa­citate de aproape treiori mai mare, potrivit datelor oficialilor hotelului şi calculelorZF.
Veniturile din food&beve­rage aduc hote­lului jumătate dinîncasările anuale, adică în jur de 3 milioane de euro, potrivitcalculelor ZF.
"Investiţia la Crowne Plaza a constat în renovarea şi modernizareaspaţiilor publice şi anume: recepţia, lobby-ul, restaurantulprin­cipal La Brasserie. Mai mult, din cei 3,5 mili­oane de euros-au deschis două noi restaurante, La Veranda, cu un meniu exclusivdin preparate de peşte şi fructe de mare, şi Fine Dining. Deasemenea, am inaugurat şi un bar", a declarat Larisa Buduca,directorul de vânzări şi de marketing al hotelului CrownePlaza.
Şi cele 12 săli de conferinţe ale hotelului, din care opt au accesla terasă, au fost modernizate, potrivit lui George Copos.
Cea mai mare parte a clienţilor hotelului Crowne Plaza, careoperează 164 de camere, vin din mediul corporatist, respectiv peste85%, situaţie întâlnită de altfel la majoritatea hotelurilor dinCapitală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO