Companii

Creditele IFN-urilor au luat cu asalt prime-time-ul televiziunilor

Creditele IFN-urilor au luat cu asalt prime-time-ul...

Autor: Bianca Dorobanţu

03.02.2017, 00:04 252
Topul celor mai difuzate reclame în prime-time-ul celor mai urmărite trei televiziuni locale a fost condus luni seară de alimente şi băuturi, după o perioadă în care primul loc a fost ocupat de reclame la medicamente. Cele mai vizibile industrii în prime-time au fost constant cea alimentară şi cea farmaceutică, dispu­tându-şi adesea primul loc.

Dintr-un total de 94 de reclame difuzate luni seară, în intervalul orar 20.00-21.00, 33 au fost la alimente şi băuturi, 32 la medicamentele eliberate fără prescripţie medicală (OTC-uri - n. red.), 5 la credite nebancare şi 4 la servicii din industria telecom, conform datelor furnizate de Mediafax Monitorizare.

În ce priveşte industria alimentară şi a băuturilor, la TV au fost vizibile spoturi publicitare la lactate marca Albalact şi Covalact, ambele fiind din portofoliul francezilor de la Lactalis, la promoţiile retailerilor Kaufland, Profi, Selgros sau Carrefour, dar şi la paste marca Maffei şi Antica Corte sau cafeaua Jacobs 3in1.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO