Companii

Cremeria Gioelia: Înainte de pandemie aveam în plan să deschidem noi unităţi, însă acum ne concentrăm atenţia să le ţinem pe linia de plutire pe cele 10 pe care le avem. Încasările din ultima perioadă sunt încurajatoare, astfel că fondatorii sunt încrezători în ceea ce priveşte 2021

În 2019, compania Cremeria Emilia SRL a avut o cifră de afaceri de 20 de milioane de lei, în creştere cu 22% faţă de anul precedent

În 2019, compania Cremeria Emilia SRL a avut o cifră de afaceri de 20 de milioane de lei, în creştere cu 22% faţă de anul precedent

Autor: Florentina Niţu

13.01.2021, 20:20 180

Alexandru Sautner, administratorul companiei Gioelia (fosta Emilia Cremeria), un business controlat de mai mulţi antreprenori români, italieni şi nemţi, cu 10 gelaterii pe plan local şi 24 în străinătate, spune că anul 2020 a fost unul slab pentru piaţa de îngheţată. Acesta afirmă că pandemia de COVID-19, prin restricţiile de circulaţie şi măsurile de protecţie împotriva coronavirusului, a generat o pierdere de peste 50% din total vânzări pentru companie. Totuşi, anul 2021 a început promiţător şi el este încrezător că vor recupera terenul pierdut.

„În 2021 ne pregătim de treabă ca şi cum nu ar fi nimic, dar cu siguranţă pandemia de COVID-19 este cea mai mare provocare a unui antreprenor. Antreprenorii au nevoie de ajutor de la stat, pentru că, în afară de plata şomajului tehnic, am primit numai promisiuni. În Italia, de exemplu, firmele au primit foarte multe facilităţi de la stat“, a spus pentru ZF Alexandru Sautner, admi­nis­trator şi acţionar (5%) al Gioelia.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO