Cota vânzărilor către persoane fizice se apropie din nou de pragul de 50% după mai bine de opt ani, timp în care piaţa auto a fost dominată de vânzările de flote către companii, clienţii individuali încep din nou să aibă un cuvânt de spus. Drept urmare, dacă acum câţiva ani vânzătorii de maşini promovau oferte dedicate persoanelor juridice, care după 2009 au avut şi 80% din vânzările dintr-un an, acum tot mai mulţi lansează oferte pentru clienţi individuali.
„Pentru Dacia, la începutul anului am avut o ofertă cu 5 ani fără griji, în care ai garanţie, mentenanţă inclusă în preţ, oferta fiind disponibilă exclusiv pentru persoane fizice, iar aceasta a dus inclusiv la vânzări mai mari prin programul Remat. Apoi, la 1 septembrie am lansat o arhitectură de serii limitate, bine orientate precum Logan Plus, iar la Renault Clio Life, Clio Evo, Captur Evo, iar toate sunt rezultatul unei analize clare cu privire la ce aşteptări are clientul să existe pe o maşină şi cu avantaje client şi propuneri interesante“, explică Ionuţ Gheorghe, director de marketing pentru Dacia şi Renault în cadrul Renault Commercial Roumanie (RCR). Potrivit lui Ionuţ Gheorghe, Dacia şi Renault ocupă primele poziţii în topul vânzărilor către persoane fizice pe piaţa locală.