Companii

Creşterea vânzărilor de maşini noi către persoane fizice transformă ofertele dealerilor auto

Aproape jumătate din clienţii Dacia sunt persoane fizice în România, în timp ce modelele produse la Mioveni ocupă primele poziţii în topul clienţilor individuali din Franţa.

Aproape jumătate din clienţii Dacia sunt persoane fizice în România, în timp ce modelele produse la Mioveni ocupă primele poziţii în topul clienţilor individuali din Franţa.

Autor: Bogdan Alecu

25.09.2017, 00:05 1008

Cota vânzărilor către persoane fizice se apropie din nou de pragul de 50% după mai bine de opt ani, timp în care piaţa auto a fost dominată de vânzările de flote către companii, clienţii individuali încep din nou să aibă un cuvânt de spus. Drept ur­ma­re, dacă acum câţiva ani vân­zătorii de maşini pro­mo­vau ofer­te dedicate per­soa­nelor juridice, care după 2009 au avut şi 80% din vânzările dintr-un an, acum tot mai mulţi lansează ofer­te pen­tru clienţi individuali.

„Pentru Dacia, la începutul anului am avut o ofertă cu 5 ani fără griji, în care ai ga­ran­ţie, mentenanţă inclusă în preţ, oferta fiind disponibilă exclusiv pentru persoane fizice, iar aceasta a dus inclusiv la vânzări mai mari prin programul Remat. Apoi, la 1 sep­tembrie am lansat o arhitec­tu­ră de serii limitate, bine orientate precum Logan Plus, iar la Renault Clio Life, Clio Evo, Captur Evo, iar toate sunt rezultatul unei analize clare cu privire la ce aşteptări are clientul să exis­te pe o maşină şi cu avan­taje client şi pro­­puneri interesante“, explică Ionuţ Gheor­ghe, director de marketing pentru Dacia şi Renault în cadrul Renault Com­mercial Roumanie (RCR). Potrivit lui Ionuţ Gheorghe, Dacia şi Renault ocupă primele poziţii în topul vânzărilor către persoane fizice pe piaţa locală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO