Companii

Creşterea volumelor din comerţul online a majorat semnificativ afacerile companiilor de curierat, care se îndreaptă spre 5 mld. lei

Oana Mandicescu, director comercial al DHL Express România

Oana Mandicescu, director comercial al DHL Express România

Autor: Miruna Diaconu

15.02.2021, 00:08 401

Comerţul online, aflat pe un trend ascendent în ultimii ani, a înregistrat creşteri majore anul trecut pe fondul faptului că pandemia i-a determinat pe oameni să comande îşi achiziţioneze mai multe produse online. Industria de curierat, unul dintre câştigătorii acestei crize, a fost nevoită să facă faţă volumelor mari înregistrate anul trecut, care au adus creşteri semnificative ale afacerilor.

Piaţa locală de curierat se apropie de 5 mld. lei pe fondul creşterii comerţului online, conform estimă­ri­lor ZF pe baza datelor din piaţă.

„Tendinţa de creştere a e-commerce-ului se va păstra şi în 2021, iar pentru România credem că există un mare potenţial şi vom vedea tot mai multe afa­ceri online care vor dori să se dezvolte la nivel in­ter­na­­ţional“, spune Oana Mandicescu, director co­mer­cial al DHL Express România, una dintre cele mai mari companii de curierat.

Companii precum FAN Courier, Urgent Cargus, DHL şi GLS au înregistrat creşteri ale afacerilor de circa 20% pentru anul trecut. Dar au existat şi dublări ale afa­cerilor, cum a fost cazul com­pa­niei de curierat Sameday, controlată de eMAG.

Dacă în anul 2021 trendul se va menţine pozitiv, va­loarea pieţei locale ar putea depăşi 5 mld. lei, mergând chiar către afaceri cumulate de 5,5 mld. euro.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO