Companii

Cristian Pandel, CEO, Christian Tour: Turiştii au vrut vacanţe mai scumpe, preţul mediu a crescut cu 20%, au ales hoteluri de patru stele, în loc de trei, pentru că au vrut standarde mai înalte de igienă şi curăţenie

Cristian Pandel, CEO şi proprietar al turoperatorului Christian Tour

Cristian Pandel, CEO şi proprietar al turoperatorului Christian Tour

Autor: Miruna Diaconu

04.12.2021, 11:56 379

Sezonul de vară din acest an a fost unul bun pentru turoperator, iar Cristian Pandel estimează că la finalul acestui an volumul de vânzări se va situa la circa 75% din nivelul înregistrat în 2019, când a raportat un rulaj de 120 milioane euro.

Cristian Pandel, CEO şi proprietar al turoperatorului Christian Tour, spune că anul acesta s-a observat o tendinţă privind alegerea pachetelor mai scumpe de către turiştii români, iar costul mediu a crescut cu circa 20%. Turiştii au preferat hoteluri mai scumpe, dar care au un alt standard al cură­ţeniei, ce poate oferi mai multă siguranţă oamenilor.

„Preţurile nu au crescut, însă turiştii au preferat să cumpere pachete mai scumpe, au migrat de la hotelurile de trei stele la patru şi chiar cinci stele. Turiştii au ales un standard mai înalt pentru că au vrut o mai mare siguranţă privind curăţenia şi igiena“, spune Cristian Pandel.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO