Magazinul va purta tot brandul Comtesse du Barry şi va fi deschis în sistem de franciză. Un al doilea plan al antreprenorului este începerea distribuţiei de vinuri româneşti în Franţa.
Astfel, omul de afaceri va merge în sens invers cu businessul după ce acum mai bine de un deceniu a început să distribuie vinuri franţuzeşti în România. „Pe distribuţia de vinuri franţuzeşti în România avem o cotă de piaţă de circa 45%. Distribuim şi vinuri din Italia, Australia sau SUA, însă acestea reprezintă doar 25% din portofoliu, restul sunt cele din hexagon“, explică Preotu. Businessul construit de antreprenorii locali are mai multe divizii - una de distribuţie de vinuri şi produse de gastronomie precum ceai sau ciocolată, una de retail şi o alta de restaurante.
Astfel, prin divizia de distribuţie, ce are afaceri de circa 1 milion de euro anual, familia Preotu livrează vinuri către retaileri precum Mega Image (20 dintre magazinele companiei), Metro Cash & Carry, Selgros sau Real.
Pe lista de clienţi se mai găsesc şi circa 40 de restaurante din Bucureşti şi alte câteva din ţară.