Companii

Cristina Popescu, fostul director de comunicare de la Danone, preia poziţia de corporate affairs director din cadrul companiei farmaceutice Novo Nordisk România. Ea o înlocuieşte pe Andreea Pleşa, care a fost promovată government affairs director la nivel regional

Cristina Popescu, fostul director de comunicare de la Danone, preia poziţia de corporate affairs director din cadrul companiei farmaceutice Novo Nordisk România. Ea o înlocuieşte pe Andreea Pleşa, care a fost  promovată government affairs director la nivel regional

Cristina Popescu, corporate affairs director, Novo Nordisk

Autor: Cristina Bellu

22.01.2021, 15:31 245

Compania farmaceutică daneză Novo Nordisk, principalul producător de insulină şi medicamente pentru tratarea diabetului la nivel mondial, are, începând din ianuarie 2021, un nou corporate affairs director pentru România, rolul fiind ocupat de Cristina Popescu.

Ea o înlocuieşte pe Andreea Pleşa, promovată government affairs director la nivel regional, poziţie din care urmează să coordoneze echipele specializate din 23 de ţări.

“În noul său rol, Cristina Popescu va gestiona activităţile de public affairs, comunicare şi market access şi va lucra cu echipele de brand pentru a susţine proiectele adresând ariile terapeutice de interes pentru Novo Nordisk. De asemenea, un obiectiv major este de a menţine şi consolida proiectele şi relaţia cu partenerii cheie precum asociaţii de pacienţi, mass-media, societăţi medicale, autorităţi şi factori de decizie”, spun reprezentanţii companiei. 

Înainte de a se alătura echipei Novo Nordisk, începând din 2013, Cristina Popescu a ocupat în Danone mai multe poziţii cu responsabilităţi regionale de coordonare a activităţilor de comunicare şi corporate affairs, cea mai recentă fiind cea de director de comunicare la nivelul regiunii Europa de Est. Anterior, a lucrat în domeniul IT&C, coordonând activităţile de relaţii publice ale Romtelecom. Cristina Popescu a absolvit Academia de Studii Economice din Bucureşti şi a urmat o serie de cursuri de business şi comunicare în afara ţării.    

Andreea Pleşa are 25 de ani de experienţă în Government Affairs şi Corporate Communications în mai multe industrii, printre care FMCG, telecom, resurse naturale şi consultanţă de business.

Din 2017 lucrează în Novo Nordisk România, coordonând activităţile de market access şi public affairs.

Andreea Pleşa a contribuit la lansarea Forumului Român de Diabet în aprilie 2019 in calitate de co-chair al Grupului de Diabet din Asociaţia Română a Producătorilor Internaţionali de Medicamente (ARPIM).

AFACERI DE LA ZERO