Companii

Cristina Toroş, CBRE: Parcări noi, curăţenie şi evenimentele cu trafic închis pot ajuta la atragerea retailerilor în centrul Capitalei

Cristina Toroş, senior consultant Retail Agency în cadrul CBRE

Cristina Toroş, senior consultant Retail Agency în cadrul CBRE

Autor: Alina-Elena Vasiliu

03.11.2021, 17:40 168

♦ Unirea Shopping Center şi Cocor, două nume-emblemă pentru centrul Capitalei, se văd astăzi lipsite de popularitate, în vreme ce bucureştenii preferă să meargă în zone mult depărtate de centru pentru shopping.

O infrastructură adecvată traficului actual, curăţenie şi eveni­mente pentru comunitate – sunt câteva dintre măsu­rile care ar putea trans­for­ma zona centrală a Ca­pitalei într-un punct de atracţie pen­tru bucu­reş­teni, dar şi pentru turişti.

„Refacerea infrastruc­tu­rii cu parcări noi şi o po­litică de circulaţie în centrul ora­şului, îm­bu­nătăţirea cu­ră­­ţeniei şi investiţia în ac­­ţiuni comunitare de tipul eveni­men­­te­lor pe zone de trafic închis pot aju­ta la atragerea dezvoltatorilor şi a re­tai­le­rilor în egală măsură. În plus, cons­truc­ţia de spaţii de mari dimen­siuni au­tori­zate ISU şi modernizarea celor exis­tente va atrage şi retailerii cu concepte noi“, este de pă­re­­re Cristina To­roş, se­nior con­sul­tant retail agen­­cy în cadrul com­pa­niei de con­sultanţă imo­bi­liară CBRE Ro­mânia, citată de Business MAGAZIN.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO