Companii

Criza componentelor electronice loveşte din plin şi industria auto locală: Dacia şi-ar putea adapta producţia din februarie pentru a gestiona această criză. În România, grupul german Continental este principalul furnizor de componente electronice pentru constructorii auto

O scădere a producţiei din cauza semiconductorilor ar reprezenta o nouă lovitură pentru o industrie auto şi aşa lovită puternic în Europa nu doar de pandemie, de scăderea cererii ci şi de înăsprirea normelor de poluare

O scădere a producţiei din cauza semiconductorilor ar reprezenta o nouă lovitură pentru o industrie auto şi aşa lovită puternic în Europa nu doar de pandemie, de scăderea cererii ci şi de înăsprirea normelor de poluare

Autor: Bogdan Alecu

30.01.2021, 15:58 540

♦ Firmele au nevoie de microcipuri pentru a putea construi sistemele necesare pe care ulterior le livrează către constructori precum Ford, Dacia, Renault sau Volkswagen.

Lipsa componentelor electronice din piaţa auto mondială ar putea reduce producţia de a­u­to­turisme din România luna viitoare, în condiţiile în care furnizorii nu pot livra can­tităţile cerute de producători.

„În cursul lunii februarie, Grupul Renault va adapta pro­ducţia industrială pe fondul penuriei de com­ponente electronice provenite de la anumiţi furnizori. Echipele Grupului, Supply Chain şi Achiziţii sunt mobilizate pentru a gestiona impactul generat de această criză mondială care afectează mare parte din sectorul auto“, au declarat reprezentanţii Direcţiei de Comunicare a Grupului Renault în România, care deţine uzina Dacia de la Mioveni.

De partea cealaltă, uzina Ford de la Craiova nu este momentan afectată de situa­ţie, potrivit reprezentanţilor Ford România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO