Companii

Criza nu strică vacanţele românilor: vânzările agenţiilor de turism se apropie de nivelul din 2019, iar creşterea preţurilor nu îi sperie pe turişti, care sunt dispuşi să plătească mai mult. Pandemia a venit cu o serie de lecţii atât pentru companiile din turism, cât şi pentru turişti, care acum sunt mult mai atenţi în privinţa asigurărilor de călătorie

În pofida creşterii preţurilor la diverse produse, energie electrică şi carburanţi, bugetele turiştilor par a fi mai mari anul acesta.

În pofida creşterii preţurilor la diverse produse, energie electrică şi carburanţi, bugetele turiştilor par a fi mai mari anul acesta.

Autor: Miruna Diaconu

24.05.2022, 18:15 157

Rezervările înregistrate de către agenţiile de turism în această perioadă sunt la un nivel similar cu cel din aceeaşi perioadă din 2019, anul de referinţă pentru turismul local. Cu toate că suprapunerea crizelor din această perioadă au dus la un cost de trai mai scump, românii nu renunţă la vacanţele lor, fiind dispuşi să plătească mai mult. Cu toate acestea, creşterea preţurilor la pachetele de vacanţe va începe să se resimtă şi mai tare în următoare perioadă, mai ales pentru cei care încă nu şi-au achiziţionat o vacanţă.

„Tarifele au început să crească încă de anul trecut, întrucât companiile, cele care au supravieţuit, desigur, trebuie să îşi acopere pierderile din pandemie, să suplinească înlocuirea personalului care s-a reprofilat în această perioadă, iar o dată cu mărirea preţurilor la carburanţi, au crescut inevitabil tarifele la zboruri şi în general pentru tot ce ţine de zona de  transporturi, deci indirect şi tarifele la cazare şi alte servicii, probabil vor continua să crească până la sfârşitul anului“, spune Daniela Shah, coproprietar, Eturia.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO