Companii

Cum arată hotelul viitorului? Frank Reul, Accor: Vor avea succes cele cu o poveste în spate, care pot aduce o experienţă

Cum arată hotelul viitorului? Frank Reul, Accor: Vor...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

22.07.2022, 07:40 240

Piaţa turismului se confruntă în acest moment, atât local, cât şi global, cu trei mari provocări, este de părere Frank Reul, director de dezvoltare pentru Europa de Est în cadrul grupului Accor. Este vorba despre conformarea principiilor ESG, criza forţei de muncă şi costurile în creştere.

Semnalele sunt bune pentru turism în perioada următoare, însă precauţia este cea care domină, deoarece şi anul 2020 începuse bine şi a culminat cu pandemia de Covid-19. Pe termen lung, tendinţele se schimbă şi se consolidează.

„Cred că hotelurile care vor avea succes în viitor vor fi cele cu un design aparte, cu o poveste în spate, cele care le pot aduce o experienţă turiştilor care aleg să nu stea acasă pentru câteva zile. Oaspeţii vor avea nevoie şi de alte criterii în funcţie de care să aleagă un hotel, dincolo de preţ şi de poziţionare. Confortul, acustica, designul, toate sunt elemente importante.î

Grupul Accor operează 15 hoteluri în România, iar până în 2025 sunt programate alte 14 noi deschideri pe plan local, dintre care două ar urma să se realizeze până la sfârşitul acestui an.

Recent, grupul Accor a deschis primul hotel MGallery din Bulgaria şi are în plan să aducă şi pe piaţa locală noi branduri de hoteluri, precum Tribe şi Adagio, cel mai probabil în 2024.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO