Companii

Cum arată noile magazine H&M? Au o zonă de second-hand, cabine de probă inteligente şi extinse spaţii pentru beauty, inclusiv un salon de manichiură şi unul de conturare a sprâncenelor

Sub un nou concept, magazinele H&M au cabine de probă inteligente, dar şi zone dedicate pieselor pre-loved.

Sub un nou concept, magazinele H&M au cabine de probă inteligente, dar şi zone dedicate pieselor pre-loved.

Autor: Cristina Roşca

21.03.2025, 14:00 317

♦ Gigantul suedez din domeniul modei este unul dintre cei mai puternici jucători din piaţa locală de profil, unde deţine zeci de magazine şi afaceri de peste 1,3 miliarde de lei în 2023.

În inima oraşului Stockholm, capitala Suediei, există multiple magazine ale grupului de modă H&M, ce are în por­to­foliu mai multe branduri - dincolo de cel cu acelaşi nume, precum COS, Monki, & Other Stories sau Arket. De altfel, gigantul este acasă aici.

Unul dintre magazinele care atrage cel mai mult atenţia este flagshipul H&M de pe strada Drottninggatan, principala arteră de shopping a urbei.

Întins pe patru niveluri, acesta a fost redeschis recent sub un nou concept ce înglobează, printre altele, şi o zonă de pre-loved, adică o zonă cu piese second-hand (mai ales sub alte branduri decât cele ale grupului), şi un spaţiu extins dedicat articolelor de beauty (cu mărci partenere precum MAC sau e.l.f., dincolo de H&M Beauty, prezent şi el).

În afară de zona de vânzare a articolelor de înfrumuseţare, acest concept store găzduieşte şi un salon de manichiură şi unul de conturare a sprâncenelor. Cele două sunt businessuri separate, care au închiriat spaţiul de la H&M.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro