Coca-Cola a decis în 1985 să facă o schimbare brandului cu acelaşi nume, înlocuind reţeta clasică cu o versiune nouă şi mai dulce, scrie Business Insider, care citează publicaţia Time.
New Coke (Noua Coca-Cola) a venit cu un nou ambalaj, un nou logo şi cu o campanie publicitară masivă.
Chiar dacă în urma unor „blind tests”, în care consumatorii gustau din băutură fără să ştie că e Coca-Cola, oamenii au apreciat gustul acestui nou produs, campania New Coke a fost un eşec.
Fanii conservatori ai Coca-Cola au fost revoltaţi pentru că New Coke elimina brandul de care ei erau ataşaţi.
Scrisorile consumatorilor furioşi şi numărul mare de apeluri telefonice primite la sediul din Atlanta (Statele Unite), au făcut ca după doar 79 de zile, gigantul american să repună pe rafturile magazinelor băutura Coca-Cola, dar de data asta cu denumirea „Classic” pe etichetă.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels