Companii

Cum explică retailerul de cosmetice Viorica faptul că are pierderi an de an: „Luptăm cu branduri consacrate, care au bugete de promovare peste cifra noastră de afaceri“

Portofoliul Viorica cuprinde peste 350 de produse, care sunt împărţite în trei game.

Portofoliul Viorica cuprinde peste 350 de produse, care sunt împărţite în trei game.

Autor: Cristina Roşca

12.07.2024, 18:00 3480

Viorica Comestic este o companie înfiinţată în 1989 în Republica Moldova Pe piaţa din România, retailerul a intrat în 2017, cu un magazin la Iaşi Doi ani mai târziu, Viorica s-a extins pe piaţa din Bucureşti, iar astăzi numără 12 unităţi în ţară.

Viorica Cosmetic România, un produ­cător de cosmetice din Republica Moldova, care a ajuns să deţină 12 magazine sub brand propriu pe piaţa locală, a închis anul trecut cu afaceri de aproape 11 mil. lei, duble faţă de nivelul din 2022. Pe de altă parte, pierderile s-au dublat şi ele la aproape 5 mil. lei. De altfel, compania a fost pe minus încă de la intrarea pe piaţă.

„Sunt două as­pec­te care trebuie lua­te în considerare atunci când anali­zăm rezulta­te­le fi­nan­ciare. Pe de-o par­te, am dublat cifra de afaceri în 2023 ver­sus 2022 în toate ca­nalele de vân­zare. Pe de alta, pierderile s-au a­dân­cit, iar motivul îl reprezintă necesitatea de a deschide maga­zine directe Viorica Cosmetic pen­tru a asi­gura proximitatea faţă de clientul final. Vor­bim de investiţia în deschidere, dar şi în menţinerea operaţională a acestora“, spune Dumitru Petraşcu, CEO al Viorica Cosmetic România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro