Companii

Cum se promovează Tarom pe Facebook: “Te-ai gândit vreodată cum arată avionul care te duce în vacanţă, dincolo de cabina în care călătoreşti?”

Cum se promovează Tarom pe Facebook: “Te-ai gândit vreodată cum arată avionul care te duce în vacanţă, dincolo de cabina în care călătoreşti?”

Foto: Catalin Abagiu

Autor: Mirabela Tiron

25.01.2012, 18:00 1773

Pe 10 februarie compania de stat aeriană va organiza o "călătorie în culisele Tarom" pentru pasagerii interesaţi să vadă hangarele şi să afle prin ce etape de verificare tehnică trec avioanele înainte de zbor, arată un mesaj postat pe pagina de Facebook a companiei aeriene.

"Te-ai gândit vreodată cum arată avionul care te duce în vacanţă, dincolo de cabina în care călătoreşti? Cine este cu adevărat cel care te conduce spre destinaţia la care ai visat? Cum facem ca fiecare zbor să fie întotdeauana atât de sigur cât şi de plăcut? Dacă vrei să vezi cu ochii tăI cum arată lumea din spatele zborului, între 23 şi 6 februarie scrie la noi pe wall mesajul "Vreau să călătoresc în culisele Tarom (...)"

Selecţia participanţilor se face exclusiv pe pagina de Facebook a companiei aeriene. Compania va forma un grup de 20 de participanţi, fanii paginii Tarom pe Facebook, care lasă un like până pe 6 februarie şi un comentariu "Vreau să călătoresc în culisele Tarom". Cei care doresc să participe la acest eveniment trebuie să atragă cât mai multe voturi şi să răspundă la o întrebare din cele care vor fi publicate pe pagina de pe facebook a companiei.

Compania aeriană de stat Tarom a transportat 2,1 milioane de pasa­geri în 2010, estimând pentru anul trecut o creştere la 2,4 milioane de pasageri, după ce a lansat mai multe promoţii la biletele de avion.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO