Christophe Hansen a fost însoţit în această delegaţie de peste 100 de reprezentanţi de firme sau asociaţii din domenii precum producţia cărnii, lactate (cu accent pe brânzeturi), vin, bere, dar şi alte produse alimentare. Din România au fost prezente cinci firme.
„Deocamdată e greu ca mic producător, pentru că poate nici n-am încercat foarte mult, dar n-am reuşit să intrăm pe piaţa românească, adică în supermarketuri. Am încercat, dar deocamdată am vândut doar online şi pe la cunoscuţi. Poate reuşim pe piaţa din Asia. O să plec în India, avem şi acolo câteva întâlniri“, a spus Mihai Andronache, cofondator al Provizii de Iarnă. El împreună cu sora lui au pus bazele fabricii cu ajutorul fondurilor Start-Up Nation, aflate atunci la prima alocare de fonduri. El povesteşte că a încercat să intre în două reţele de magazine şi răspunsul nu a fost pozitiv, preţul fiind principalul criteriu de a intra în acele magazine.