Companii

Cum vrea un mic producător de dulceţuri să se dezvolte în lipsa deschiderii marilor magazine locale: Poate reuşim pe piaţa din Asia

Provizii de Iarnă realizează produse precum dulceţuri şi conserve sub brandul Delirs şi are 12 angajaţi.

Provizii de Iarnă realizează produse precum dulceţuri şi conserve sub brandul Delirs şi are 12 angajaţi.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

04.07.2025, 17:00 202

Christophe Hansen a fost însoţit în a­ceastă delegaţie de peste 100 de re­pre­zen­tanţi de firme sau asociaţii din do­menii precum producţia cărnii, lactate (cu accent pe brânzeturi), vin, bere, dar şi alte produse alimentare. Din România au fost prezente cinci firme.

„Deocamdată e greu ca mic pro­du­cător, pentru că poate nici n-am încercat foarte mult, dar n-am reuşit să intrăm pe piaţa românească, adică în supermarketuri. Am încercat, dar deocamdată am vândut doar online şi pe la cunoscuţi. Poate reuşim pe piaţa din Asia. O să plec în India, avem şi acolo câteva întâlniri“, a spus Mihai Andronache, cofondator al Provizii de Iarnă. El împreună cu sora lui au pus bazele fabricii cu ajutorul fondu­ri­lor Start-Up Nation, aflate atunci la pri­ma alocare de fonduri. El poves­teşte că a încercat să intre în două reţele de magazine şi răspunsul nu a fost po­zitiv, preţul fiind principalul criteriu de a intra în acele magazine.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro