Companii

Ce cumpără românii online: electronice şi haine. Alimentele şi băuturile sunt încă terenul de joacă al magazinelor offline. Piaţa de comerţ electronic din România era estimată anul trecut la 3,6 mld. euro, în creştere cu 30% faţă de 2017

Ce cumpără românii online: electronice şi haine....

Autor: Cristina Roşca

01.07.2019, 16:52 278

Doar 1% dintre românii din mediul urban au cumpărat îl ultimul an din online fructe şi legume proaspete sau alimente congelate, semn că aceste categorii de produse sunt în continuare terenul de joacă al magazinelor offline, arată o analiză a companiei de cercetare de piaţă Nielsen. De altfel, shopperii de pe internet nu au apetit nici pentru băuturi, fie ele alcoolice sau non-alcoolice, în contextul în care doar 2% dintre românii din mediul urban au cumpărat astfel de produse măcar o dată în ultimul an de pe online.

„Totuşi, majoritatea consumatorilor nu resping ideea de a face shopping online de alimente, ba chiar 88% dintre ei ar fi de acord cu acest lucru, cel puţin pentru anumite tipuri de produse şi în anumite situaţii“, potrivit raportului Nielsen.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO