Companii

Curiero a renuntat la serviciile cargo, mizand pe posta

09.10.2007, 13:51 32

"Curiero a suspendat temporar serviciul cargo pentru a reorganiza infrastructura acestuia. Serviciul a fost oferit initial punctual, ca urmare a nevoilor si solicitarilor clientilor strategici, dezvoltarea ulterioara fiind centrata tot pe aceasta categorie. In acest moment este necesara o reasezare pentru a-i asigura rentabilitatea si nivelul premium", a declarat Bogdan Carcu, presedintele Curiero.
El nu a precizat cand anume va fi disponibil acest serviciu, dar a mentionat ca nivelul preconizat al afacerilor pe acest an nu va fi afectat de aceasta schimbare.
Compania a lansat serviciul de cargo in luna iulie a anului trecut, atragand clienti precum Inform Lykos, Eurografica, Tranger, Centrum, Klingspor sau Asesoft.
Curiero se axeaza din ce in ce mai mult pe serviciile de posta, acestea ajungand dupa primele sase luni ale anului la o pondere de circa 60% in afacerile companiei.
Segmentul de posta, pe care Curiero concureaza cu Posta Romana, a generat in prima jumatate a anului afaceri de 4,2 milioane de euro. La inceputul acestui an, compania a anuntat ca vrea sa acopere 80% din mediul rural, fata de 60% in 2006, in acest sens suplimentand echipele de livrare cu 3.500 de noi curieri postali.
Compania presteaza servicii postale pentru clienti precum Orange, Quelle, UPC Astral, Tiriac Leasing, BRD Finance sau Piraeus Leasing.
Curiero si-a bugetat pentru acest an afaceri de 14 milioane de euro, cu circa 65% in plus fata de 2006. Rezultatele la sase luni au fost favorabile in acest sens, compania inregistrand afaceri de 7,5 milioane de euro.
Reprezentantii Curiero au fost in discutii pentru vanzarea companiei, insa cresterea mare inregistrata in 2006, precum si potentialul de crestere existent au determinat amanarea discutiilor pana in 2008.
Si alte companii de pe piata, precum TCE Logistica, si-au programat vanzarea tot pentru perioada 2008-2009. Curiero concureaza pe curierat intern cu Cargus, Fan Courier, TCE Logistica sau Roexpres.
Piata de curierat are un ritm de crestere sustinut, de circa 30% de la an la an, principalul motor de crestere fiind evolutia pozitiva a economiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO