Companii

Cushman & Wakefield Echinox, broker imobiliar: Primark, & Other Stories, TK Maxx şi Uniqlo lipsesc de pe piaţa românească de modă

Cushman & Wakefield Echinox, broker imobiliar: Primark, &...

Autor: Cristina Roşca

18.06.2018, 00:04 343

♦ În Occident comerţul offline pierde teren în faţa online-ului, în SUA vorbindu-se de „moartea“ mallurilor ♦ Pe piaţa locală, deşi vânzările pe internet câştigă teren, pentru cumpărăturile de haine, pantofi sau cosmetice, mallul rămâne principala destinaţie.

Pe piaţa din România sunt active peste 100 de branduri de îmbrăcăminte şi încăţăminte, per total, piaţa locală de modă este una dintre cele mai căutate de către retailerii străini din toată lumea.

„Din ce în ce mai mulţi chiriaşi îşi fac curajul de a se extinde şi în România, astfel că mixul de chiriaşi din mallurile locale se aseamănă tot mai mult cu cel din alte ţări din Europa Centrală şi de Est“, spune Dana Radoveneanu, senior broker retail agency Cushman & Wakefield Echinox.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO