Companii

Dacia a vândut maşini de 7,8 miliarde euro la nivel mondial

În mod similar, Sandero (9.420 de unităţi înmatriculate) a înregistrat o creştere de peste 1% a cotei sale în segmentul B-Hatch. Peste 90% din vânzările modelului Sandero au fost reprezentate de versiunea Stepway.

În mod similar, Sandero (9.420 de unităţi înmatriculate) a înregistrat o creştere de peste 1% a cotei sale în segmentul B-Hatch. Peste 90% din vânzările modelului Sandero au fost reprezentate de versiunea Stepway.

Autor: Bogdan Alecu

13.01.2021, 14:00 359

Pentru al zecelea an consecutiv, podiumul celor mai vândute autoturisme din România a fost ocupat şi în 2020 de trioul Logan, Duster, Sandero, fiecare dintre acestea înregistrând şi o creştere a cotei lor în segmentul de piaţă respectiv.

Vânzările mărcii Dacia la nivel mondial au pierdut aproape 30% din volum în 2020 din cauza pandemiei, cu un total de 520.765 de unităţi livrate, potrivit datelor companiei. Mai mult, la nivel european scăderea mărcii este de 32% la circa 385.000 de unităţi. La nivel de grup, Dacia a înregistrat cel mai mare declin, cu excepţia mărcii Alpine. Declinul vine în contextul în care motorizarea pe GPL a întârziat la început de an, iar vânzările înregistrau o scădere încă din primele două luni.

La nivel mondial Franţa rămâne cea mai mare piaţă pentru Dacia, cu aproape 100.000 de unităţi, dar în scădere cu 30%, urmată de Italia cu 57.000, în scădere cu 36%, urmată de Germania cu 52.300 de unităţi, în scădere tot cu 37%. România rămâne pe locul cinci în clasamentul celor mai mari pieţe pentru Dacia, iar în top zece a intrat în premieră Ungaria, cu peste 11.000 de unităţi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO