Companii

DaimlerChrysler mentine reteaua de vanzari si dupa divizarea concernului

08.10.2007, 20:32 40

DaimlerChrysler Automotive Romania va pastra neschimbata structura retelei de vanzari si dupa separarea concernelor Daimler si Chrysler la nivel international, insa compania si-ar putea schimba numele. "Ne propunem sa pastram structura organizatorica de acum, pentru ca este una de succes. Vom livra in continuare masinile Chrysler, comandate de clientii nostri. In ceea ce priveste numele companiei, purtam discutii si analizam posibilele consecinte pe care le-ar avea asupra companiei aceasta schimbare", a declarat directorul general al DaimlerChrysler Automotive Romania, Michael Grawe. La nivel international, actionarii grupului DaimlerChrysler au aprobat schimbarea numelui companiei in Daimler, in urma vanzarii pachetului majoritar la compania americane Chrysler catre fondul de investitii Cerberus. Totodata, divizia producatoare de autoturisme a Daimler va fi redenumita Mercedes-Benz Cars, la cererea actionarilor, care vor sa onoreze amintirea constructorului german de automobile Carl Friedrich Benz. DaimlerChrysler Automotive Romania si-a reafirmat obiectivul de vanzari stabilit pentru acest an, de 6.500 de unitati, din care 2.000 de unitati Mercedes Benz si 1.000 de unitati Chrysler Jeep si Dodge, restul fiind camioane. In primele sase luni, compania a vandut 3.397 de unitati, cu 58% peste nivelul din intervalul similar al anului trecut. DaimlerChrysler Automotive Romania, un joint-venture intre concernul german si firma AutoRom, din grupul TiriacAuto, a preluat la 1 ianuarie 2007 activitatile de import, marketing si vanzari pentru marcile Mercedes-Benz, Smart, Chrysler, Jeep, Dodge si Fuso. DaimlerChrysler controleaza 51% dintre titlurile noii companii. Autorom a vandut anul trecut 4.200 de masini in total.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO