Companii

Dana Sîntejudean, Edenred: Am început procesul de digitalizare odată cu Franţa, dar România este mult în faţă

Dana Sântejudean, directorul general al companiei care emite tichete valorice Edenred România şi Moldova

Dana Sântejudean, directorul general al companiei care emite tichete valorice Edenred România şi Moldova

Autor: Simona Tatu

10.05.2018, 00:05 1890

♦ În prezent, portofoliul companiei a fost digitalizat în proporţie de 65%, astfel că 650.000 de salariaţi utilizează acum cardurile de masă în locul tichetelor pe hârtie.

Tichetele de masă sunt unul dintre beneficiile care au ajuns să cântărească mult pentru angajaţi atunci când merg la un interviu de angajare şi, cu timpul, companiile mici vor fi împinse de piaţă să acorde astfel de beneficii dacă vor să recruteze angajaţi bine pregătiţi care au lucrat înainte în companii mari, este de părere Dana Sîntejudean, di­recto­rul general al companiei care emite ti­chete valorice Edenred România şi Moldova.

„Tichetele de masă sunt acel element diferenţiator când mergi la un interviu de angajare, dacă firmele mici nu reuşesc să adopte acest produs, este foarte complicat să atragă oameni noi. În prezent în piaţa forţei de muncă este tot mai greu să găseşti oameni calificaţi, iar dacă vrei să atragi un angajat care a lucrat la o companie mare este obligatoriu să ai în pachet şi un astfel de beneficiu“, a spus Dana Sîntejudean.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO