Companii

Danico, producător român de îmbrăcăminte şi echipamente sportive pentru iarnă deţinut de familia Cotfas din Harghita, estimează vânzări cu 15% mai mari în 2021, pe fondul creşterii brandului propriu, Strindberg. ”Unul dintre obiectivele noastre este să renunţăm în următorii ani la producţia în regim lohn”

Danico, producător român de îmbrăcăminte şi...

Autor: Roxana Rosu

23.11.2021, 09:49 226

Danico, producător român de îmbrăcăminte şi echipamente sportive pentru iarnă deţinut de familia Cotfas, estimează o creştere a vânzărilor de 15% în acest an, în condiţiile în care trei sferturi din producţie reprezintă brandul propriu, Strindberg, iar 25% pdin producţia în regim lohn, pentru branduri precum Prada, Moncler, Emporio Armani, Colmar.

Compania are o vechime de 60 de ani pe piaţa locală şi produce sub brandul Strindberg peste 40.000 de articole de îmbrăcăminte în fiecare an, la fabrica din Topliţa, jud. Harghita. Aproximativ 80% din producţie merge la export.

Anul trecut, firma a raportat o cifră de afaceri de 4,8 milioane lei şi  un profit net de 819.721 lei, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe. Fabrica are acum 90 de angajaţi.

 „Strindberg este un brand de familie, cu o tradiţie de mai bine de 60 de ani, pe care ne propunem să îl ducem cu mândrie mai departe. Am reuşit în toţi aceşti ani să atragem alături de noi parteneri renumiţi, ceea ce vorbeşte despre calitatea produselor create în România. Unul dintre obiectivele noastre este să renunţăm în următorii ani la producţia în regim lohn, iar cererea crescută pe produsele marcă proprie ne arată că acest lucru este posibil”, a declarat Dan Cotfas, Directorul Strindberg.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO