Companii

Daniel Alonso, Glovo: România este o piaţă în creştere şi ne extindem. Suntem în peste 70 de oraşe şi am adunat 13.000 de firme partenere

Daniel Alonso, Glovo: Comenzile din segmentul quick-commerce au crescut în primul semestru din 2022 cu 28% faţă de prima jumătate a anului trecut.

Daniel Alonso, Glovo: Comenzile din segmentul quick-commerce au crescut în primul semestru din 2022 cu 28% faţă de prima jumătate a anului trecut.

Autor: Florentina Niţu

28.09.2022, 16:45 145

România este o piaţă strategică pentru spaniolii de la Glovo, deoarece peste 10% dintre magazinele virtuale globale care operează sub brandul Glovo Express din reţeaua grupului se află pe plan local, potrivit lui Daniel Alonso, vicepreşedinte al diviziei de quick commerce în cadrul Glovo. De altfel, biroul din România este un hub regional.

„În acest moment, în România Glovo este prezent în peste 70 de oraşe, iar biroul local este acum un hub regional, din care sunt gestionate opt ţări. (...) România este o piaţă strategică, deoa­rece peste 10% dintre MFC-urile globale (magazine virtuale care operează sub brandul Glovo Express în aplicaţia noastră) din reţeaua noastră sunt aici“, a spus Daniel Alonso, vice­preşedinte al diviziei de quick commerce în cadrul Glovo, într-un interviu acordat ZF prin e-mail.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO