Companii

Daniel Boaje, la final de mandat la conducerea McDonald’s România: Regretul meu e că nu am atins pragul de 1 miliard de lei cifră de afaceri

ZF 15 minute cu un antreprenor

Daniel Boaje, executivul care şi-a încheiat mandatul de conducere al McDonald’s România pe 30 iunie: Pandemia doar ne-a testat. Din cariera mea a fost cel mai important test. A fost un fenomen de o complexitate spectaculoasă care ne-a testat din toate punctele de vedere – coeziune, agilitate, capacitate de reacţie, sănătate structurală a afacerii. După cum spune directorul nostru financiar, e cel mai mare test de stres trecut până acum.

Daniel Boaje, executivul care şi-a încheiat mandatul de conducere al McDonald’s România pe 30 iunie: Pandemia doar ne-a testat. Din cariera mea a fost cel mai important test. A fost un fenomen de o complexitate spectaculoasă care ne-a testat din toate punctele de vedere – coeziune, agilitate, capacitate de reacţie, sănătate structurală a afacerii. După cum spune directorul nostru financiar, e cel mai mare test de stres trecut până acum.

Autor: Cristina Roşca

01.07.2020, 20:15 9404

 McDonald’s România a obţinut anul trecut afaceri de 926 mil. lei, plus 21% comparativ cu 2018 ♦ Executivul român Daniel Boaje pleacă din cadrul companiei după aproape un deceniu în care a condus businessul şi în care a mai mult decât dublat cifra de afaceri ♦ În aceeaşi perioadă, 2011-2019, profitul a crescut de şapte ori la 123 mil. lei ♦ Boaje era şi acţionar minoritar în McDonald’s România cu 10% din acţiuni, restul fiind deţinute de grupul maltez Premier Capital ♦ Executivul român face exit acum, pachetul fiind preluat de acţionarul majoritar ce deţine franciza pe mai multe pieţe.

Daniel Boaje a avut ieri, 30 iunie, ultima zi în postura de director general al opera­ţiunilor McDonald’s Ro­mâ­nia, o reţea de 85 de res­taurante de tip fast food. Locul său este luat de un alt român, cu experienţă vastă în com­panie, Paul Drăgan.

Executivul român Daniel Boaje a vorbit în cadrul emisiunii ZF 15 minute cu un antre­prenor despre lecţiile mandatului său şi despre regretele sale.

„Fără îndoială mă uit în urmă pentru că orice mă gândesc să fac pe viitor are legătură cu ce s-a întâmplat până acum. McDonald’s e un brand şi o companie care gândeşte stra­tegic, pe termen lung“, spune el.

Astăzi McDonald’s are peste 36.000 de restaurante în peste 100 de ţări. Local sunt 85 de unităţi şi există un plan ambiţios de dezvoltare. „McDonald’s România va ajunge repede la 100 de restaurante, iar următoarea ţintă trebuie să fie 150 de unităţi. Loc există. Deocamdată jumătate din restaurante sunt încă în Bucureşti. Dacă mă uit la industrie în general, e loc mult de dezvoltare.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO