Companii

Daniel Gross, CEO al Penny: Ne-am apropiat de afaceri de 1 miliard euro, iar la un curs mai favorabil am fi reuşit. Era un prag planificat pentru 2021, dar anul 2020 a fost peste aşteptări

INTERVIU

Daniel Gross, CEO al Penny: Când ne-am făcut planurile ne-am uitat la 2019 ca bază, pentru că altfel era greu de planificat. Ne-am bugetat să fim like for like pe plus. Nu ne-am bugetat însă per total o creştere double digit faţă şi este pentru prima dată când mergem pe o estimare de sub 10%, suntem mai prudenţi.

Daniel Gross, CEO al Penny: Când ne-am făcut planurile ne-am uitat la 2019 ca bază, pentru că altfel era greu de planificat. Ne-am bugetat să fim like for like pe plus. Nu ne-am bugetat însă per total o creştere double digit faţă şi este pentru prima dată când mergem pe o estimare de sub 10%, suntem mai prudenţi.

14.01.2021, 13:30 384

♦ Discounterul german Penny are 276 de magazine în România după ce anul trecut a inaugurat 20 de unităţi noi ♦ Pentru 2021 compania va accelera uşor ritmul pentru a atinge pragul de 300 de magazine ♦ În ceea ce priveşte cifra de afaceri, compania şi-a bugetat o nouă creştere, însă estimările sunt prudente, avansul fiind de sub 10%.

Retailerul Penny, activ pe segmentul de discount, a încheiat anul trecut cu o creştere a cifrei de afaceri chiar peste cea din 2019 când businessul a postat un plus de 15% până la aproape 4 mld. lei.

„Finalul de an a confirmat aştep­tările noastre. Mai exact, d­e­cem­brie a fost o lună cu o creş­tere mai slabă dat fiind că o bună parte din românii de peste hotare nu au mai venit acasă de sărbători, fie pentru că nu au putut, fie pentru că nu au vrut, mai exact au amânat“, spune Daniel Gross, CEO-ul discounterului german.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro