Companii

Daniel Gross, Penny: Până la finalul anului, 70 de magazine vor fi dotate cu panouri fotovoltaice, la fel şi toate depozitele. Discounterul avea la finalul anului trecut 336 de magazine şi patru depozite în România

Daniel Gross, Penny: Până la finalul anului, 70 de...

Autor: Cristina Roşca

15.02.2023, 00:07 3866

Daniel Gross, CEO-ul Penny România, spune că, până la finalul anului, 70 dintre magazinele compa­niei vor fi dotate cu panouri foto­voltaice, la fel şi toate cele patru depozite.

„Investim în surse proprii de energie electrică folosind surse alternative/regenerabile.“ Ţinând cont că până la finalul anului, după deschiderile planificate în 2023, reţeaua va ajunge la circa 370 de unităţi, rezultă că aproape 20% dintre magazine vor avea panouri.

„Pentru 2023, vedem în conti­nuare o oportunitate pentru discoun­teri. Avem în plan deschiderea a 35-40 de magazine noi. Ne propunem să investim 1 mld. euro până în 2029, în principal prin extinderea reţelei noastre la un total de 619 magazine şi şase depozite.“ Astăzi compania are patru centre logistice şi mai vrea să inaugureze alte două. Mai mult, Penny caută să extindă depozitul din Bacău. „În pofida tuturor evenimentelor, vedem anul următor cu optimism, credem că vom putea continua într-un ritm foarte bun“, adaugă executivul, fără a oferi cifre privind vânzările.

Spre comparaţie, în 2021, ultimul an pentru care există date publice, cifra de afaceri a companiei a fost de 5,4 mld. lei, plus 14%. În acel an, compania a inaugurat 25 de unităţi noi. În 2022, Penny a accelerat expansiunea.

Lanţul de magazine a ajuns la finalul anului trecut la 336 de unităţi de tip discount în România după 36 de deschideri şi o închidere. Este primul an când reţeaua a deschis mai mult de 30 de unităţi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO