Companii

Daniel Gross, Penny România: Am crescut cu 14% în 2021, depăşind pragul de 1 mld. euro, şi credem că putem menţine ritmul şi în 2022, în pofida contextului dificil. Tot timpul au existat provocări. Compania a obţinut în 2021 un profit net de 123 mil. lei (25 mil. euro), cu 45% mai mare decât în anul anterior

Penny România a avut anul trecut 2 milioane de consumatori pe săptămână, cu 9% mai mulţi ca anul anterior.

Penny România a avut anul trecut 2 milioane de consumatori pe săptămână, cu 9% mai mulţi ca anul anterior.

Autor: Cristina Roşca

15.04.2022, 17:30 171

Este cel mai bun nivel de la intrarea pe piaţa locală acum 17 ani.

Lanţul de peste 300 de magazine de tip discount Penny şi-a bugetat pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri de peste 10%, în pofida presiunii inflaţioniste care este una dintre marile probleme ale mediului de business local, dar nu numai.

„Într-adevăr, sunt foarte multe provocări în acest an, dar ce pot să zic e că tot timpul au existat provocări. Noi avem încredere însă că ne putem adapta la piaţă şi cred că putem păstra ritmul de creştere al ultimilor ani, de peste 10%. Aşa ne-am planificat creşterea pentru acest an şi, străduindu-ne puţin mai mult, vom reuşi“, spune Daniel Gross, executivul care conduce operaţiunile companiei în România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO