• Leu / EUR4.7564
  • Leu / GBP5.5575
  • Leu / USD4.2005
Companii

Daniela Costache, Mondelez: Consumatorul începe să caute valoarea adăugată a unui produs. Este extrem de importantă comunicarea în magazine

Secțiune susținută de Medlife Logo

INTERVIU

Daniela Costache, Mondelez: Consumatorul începe să caute valoarea adăugată a unui produs. Este extrem de importantă comunicarea în magazine

Cine este Daniela Costache, category planning sales activation manager South Central Europe, Mondelez International: România este o piaţă importantă cu potenţial foarte mare de creştere ţinând cont de numărul de locuitori, consumul per capita, dar şi de expansiunea accelerată a comerţului modern.

Autor: Mădălina Panaete

8 nov 2018 140

Daniela Costache, category planning sales activation manager în zona centrală şi de sud a Europei pentru Mondelez International, cea care are în grijă activările de brand pentru liderul pieţei de ciocolată şi biscuiţi pe plan local, a observat că acum consumatorul  român, centrat foarte mult pe preţ, începe să caute valoarea adăugată a unui produs şi este mai interesat să experimenteze atât la nivelul aromelor, dar şi la nivelul combinaţiilor de ingrediente sau chiar de mărci.

„Dacă în trecut consu­ma­torul punea în coş un singur pa­chet de biscuiţi, acum a de­venit o obiş­nuinţă să cum­pere două sau mai multe pro­duse pentru a le consuma în di­fe­rite momente, satisfă­cân­du-şi nevoi diferite. În acest context, este extrem de im­portantă comunicarea în magazine, iar pen­tru produsele noi cam­paniile de sam­pling au un impact mare în decizia de cum­părare. Porto­fo­liul di­ver­sificat, dar adaptat fiecărui tip de maga­zin şi aşe­zarea co­rectă la raft pot genera creş­teri de vânzări“, a spus în­tr-un interviu acor­dat ZF Daniela Costache, care lu­crea­ză de mai bine de opt ani în ca­drul Mondelez Interna­tional, pro­du­cătorul unor branduri precum Milka, Poiana, Oreo, Halls şi BelVita. Anterior, ea a lucrat în cadrul L’Oréal România, unul din­tre cei mai mari jucători de pe piaţa de cosmetice.

În cadrul Mondelez, Daniela Costache lucrează în departamentul category plan­ning şi se ocupă, în principal, de con­struirea de concepte de activare pentru brandurile din portofoliul companiei bazate pe infor­maţii despre consumator, dezvoltă meca­nisme promoţionale, le implementează în magazine alături de echipă, dar şi identifică oportunităţile de creştere a vânzărilor.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

Principalele valute BNR - luni, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7564
Diferență: 0,0547
Ieri: 4.7538
Azi: 4.2005
Diferență: -0,019
Ieri: 4.2013
Azi: 5.5575
Diferență: 0,4174
Ieri: 5.5344
Azi: 4.2296
Diferență: 0,0284
Ieri: 4.2284