Companii

Daniela Dumitraşcu, Marketing Director, Heidi Chocolat: Brandul nu a fost construit iniţial ca să cucerească lumea,dar acum vindem 60% la export

Daniela Dumitraşcu, Marketing Director, Heidi Chocolat:...

Autor: Roxana Rosu

04.10.2017, 12:48 879

Brandul este tot ce are valoare in produs, dincolo de preţ. Astăzi Heidi are o valoare inestimabilă, suntem pregătiţi să cucerim lumea. Brandul nu a fost construit iniţial ca să cucerească lumea,dar acum vindem 60% la export, a spus Daniela Dumitraşcu, Marketing Director, Heidi Chocolat.

Tot ce am invăţat în manuale nu mai este valabil acum cred. Să faci un brand poate dura 3 ani sau 30 de ani. Depinde de oameni, de piaţă. Construcţia nu se termină niciodată, ea continuă mereu. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO