Companii

De ce nu există nicio femeie la cârma celor mai mari reţele de comerţ modern? Ultimul CEO-femeie a fost Sorana Georgia la Billa acum mai bine de cinci ani

Lavinia Raşca, profesor de strategie şi antreprenoriat în cadrul şcolii de afaceri ASEBUSS

Lavinia Raşca, profesor de strategie şi antreprenoriat în cadrul şcolii de afaceri ASEBUSS

Autor: Cristina Roşca

27.12.2021, 00:09 1490

Comerţul modern, o piaţă de aproape 80 mld. lei şi 4.000 de magazine, este o industrie condusă în România exclusiv de bărbaţi în ceea ce priveşte poziţiile de CEO şi director general. Ba mai mult, unele reţele au avut doar executivi de sex masculin încă de la intrarea pe piaţă, acum 20 de ani sau mai bine.

Ultimul CEO femeie a fost Sorana Georgia la Billa acum mai bine de cinci ani. De ce?

„La prima vedere, retailul alimentar pare o lume dificilă, unde e nevoie de putere de negociere mare. Într-adevăr, acum sunt bărbaţi la conducere, însă poate fi vorba doar de o coincidenţă mai ales că sunt tot mai multe domenii unde pătrund femeile în top management”, spune Lavinia Raşca, profesor de strategie şi antreprenoriat în cadrul şcolii de afaceri ASEBUSS şi preşedinte al consiliului de administraţie al companiei de programe şi cursuri de educaţie managerială Exec-Edu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO