Transavia: Noi am primit solicitări mult reduse de la magazine, am fi putut livra mai mult.
„Puiul fericit“, „Fragedo“, „Cocorico“ sau „Bun de tot“ se găsesc în cantităţi tot mai mici pe rafturile unor magazine mari de unde îşi fac cumpărăturile majoritatea orăşenilor, deşi România produce peste 90% din necesarul de carne de pasăre, iar producătorii susţin că nu au probleme cu producţia sau cu logistica. Ce se întâmplă?
„La acest început de an, în ciuda semnalelor de la consumatorii care doreau să cumpere produsele noastre, noi am primit solicitări mult reduse de la magazinele autohtone. Practic, ca urmare a acestei cereri scăzute de la magazine, am livrat doar jumătate din ceea ce producem pentru piaţa internă, iar cu restul am suplimentat cantitatea pe care o vindem la export, unde înregistrăm o creştere foarte mare a cererii“, spune Ioan Popa, fondatorul şi preşedintele grupului Transavia, cel mai mare producător de carne de pasăre din România, care se apropie de afaceri de 1 miliard de lei.