Companii

De la online la offline: StarGift, o afacere de la zero care face cadouri personalizate, a deschis un magazin în mallul Plaza din Bucureşti după o investiţie de 100.000 de euro

De la online la offline: StarGift, o afacere de la zero care face cadouri personalizate, a deschis un magazin în mallul Plaza din Bucureşti după o investiţie de 100.000 de euro

StarGift poate personaliza de la căni şi farfurii la perne, tricouri, jucării, sticle de vin sau bere, magneţi de frigider, ceasuri şi altele.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

14.01.2021, 19:00 77

Magazinul se află la parterul centrului comercial, în preajma unor chiriaşi precum Altex, Diverta şi Mega Image.

StarGift, un business în domeniul cadourilor personalizate, a deschis săptămâna trecută primul magazin fizic, în mallul Plaza România din Bucureşti, care se alătură platformei online prin care a funcţionat până acum afacerea. Magazinul se află la parterul centrului comercial din vestul Capitalei, în preajma unor chiriaşi precum Altex, Diverta şi Mega Image.

„Investiţia în amenajarea spaţiului a fost de peste 100.000 de euro şi include dotarea magazinului cu toate echipamentele necesare pentru a putea produce pe loc toate tipurile de pro­duse pe care noi le vindem“, spune Liviu Bîrleanu, fondatorul StarGift.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO