Silviu Popovici, cel mai puternic executiv român, care deţine în prezent funcţia de CEO al PepsiCo pe EMEA, alături de Mircea Draja şi Ştefan Rusen, doi foşti manageri de top din cadrul grupului Coca-Cola, dezvoltă businessul Real Foods, specializat în zona de hrană sănătoasă.
Reţeaua de magazine Real Foods a ajuns la patru unităţi în Capitală şi la afaceri de 17 mil. lei în 2023 (cele mai recente date), plus 27%. Profitul a crescut şi el cu 687%, la 190.000 de lei.
Acţionarul majoritar al firmei Goodfood Enterprises SRL, cea care operează reţeaua Real Foods, este Mircea Draja, despre care ZF scria anterior că a lucrat 20 de ani în cadrul gigantului Coca-Cola. El deţine 60% din acţiuni, în timp ce Silviu Popovici are 25%, iar Ştefan Rusen are 15%.
„Ideea a pornit de la dorinţa de a aduce sub aceeaşi umbrelă produse care să îndeplinească următoarele criterii: să fie manufacturate (nu avem branduri cu producţie industrială), să le cunoaştem povestea şi să ştim cum sunt făcute“, spunea Draja anterior într-un interviu ZF.