Dedeman, cea mai mare afacere antreprenorială românească construită de fraţii Adrian şi Dragoş Pavăl, va deschide pe 27 septembrie magazinul din Turda şi va ajunge la o reţea de 48 de unităţi, în urma unei investiţii de 10 milioane de euro.
Magazinul ocupă o suprafaţă de 43.000 metri pătraţi din care 11.500 de metri pătraţi sunt reprezentaţi de magazinul propriu-zis, iar restul sunt dedicaţi spaţiilor verzi, zonei de recepţie şi parcării cu 457 de locuri.
Deschiderea magazinului Dedeman Turda a presupus şi crearea a 162 de locuri de muncă, astfel că prin această nouă investiţie retailerul de bricolaj a depăşit pragul de 10.000 de angajaţi în România.
„După 25 de ani de existenţă a companiei Dedeman, continuăm să investim în magazine noi, amplasate şi în oraşe mai mici“, a spus Dragoş Pavăl, preşedintele Dedeman.
Magazinul din Turda este cea de-a patra investiţie pe care Dedeman o inaugurează în acest an, următoarea pe listă fiind deschiderea magazinului din Bucureşti - Pantelimon, până la sfârşitul anului.
Compania a avut anul trecut afaceri de 1,17 miliarde de euro şi un profit net de peste 160 de milioane de euro, în creştere cu 27% faţă de anul anterior, potrivit datelor Ministerului Finanţelor.
Dedeman a investit în ultimii cinci ani în expansiunea puternică a reţelei de magazine. Spre exemplu, dacă în septembrie 2012 Dedeman avea 30 de magazine, în prezent are 47.