Retailerul local Dedeman, liderul pieţei de bricolaj din România, a demarat căutările de IT-şti pentru un proiect de digitalizare lansat la nivelul companiei, sub denumirea DedeTech, prin care acţionarii Dragoş şi Adrian Pavăl îşi propun să dezvolte infrastructura tehnologică a companiei. Scopul este optimizarea proceselor de logistică şi e-commerce aferente celor 62 de magazine din ţară.
„Pentru a susţine această transformare, Dedeman caută noi colegi, specializaţi în domeniul IT“, se arată în comunicatul transmis de companie.
Prin acest nou proiect, Dedeman aplică practic aceeaşi strategie pe care acţionarii au urmat-o şi în ceea ce priveşte expansiunea lanţului de magazine. Într-un context în care multinaţionalele anunţă concedieri, iar piaţa de IT se clatină, compania din Bacău face angajări şi porneşte o nouă divizie. Comparativ, la fel a procedat şi în anii 2009-2010, când marii jucători din retail au oprit expansiunea, iar Dedeman a profitat şi a cumpărat terenuri ieftine, care apoi i-au asigurat extinderea reţelei de magazine.