Companii

Deloitte conduce în clasamentul celor mai valoroase şi mai puternice branduri din lume în domeniul serviciilor comerciale, cu o valoare a brandului de peste 26 mld. dolari şi venituri globale de aproape 48 mld. dolari. În România, Deloitte are trei birouri şi 2.000 de angajaţi

Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România şi Moldova

Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România şi Moldova

Autor: Cristina Bellu

05.02.2021, 11:46 542

Deloitte a fost desemnat cel mai valoros şi mai puternic brand din lume în domeniul serviciilor comerciale pentru al treilea an consecutiv, conform raportului Global 500 2021, lansat de Brand Finance, firma independentă de consultanţă în evaluare şi strategie de brand recunoscută la nivel global.

“Cu o valoare a brandului de aproximativ 26,7 miliarde de dolari americani, Deloitte se află pe primul loc în topul celor mai valoroase branduri de servicii comerciale şi, implicit, în topul brandurilor de servicii profesionale. În ceea ce priveşte forţa brandului, Brand Finance a calculat un scor BSI (Brand Strength Index) de 91 din 100 şi a atribuit Deloitte ratingul maxim, AAAĂ. De asemenea, Deloitte se află pe locul al şaselea în clasamentul global al celor mai puternice branduri din toate domeniile”, menţionează o notă transmisă vineri de reprezentanţii Deloitte.

Topul Global 500 este alcătuit de Brand Finance pe baza valorii totale şi a forţei brandului, calculate cu ajutorul unor analize privind investiţiile de marketing, percepţia brandului în rândul clienţilor, angajaţilor şi al altor părţi interesate (stakeholder equity) şi de performanţa de piaţă a businessului.

Cu toate că 2020 a fost un an plin de incertitudine şi tumultuos pentru segmentul serviciilor comerciale, Deloitte a raportat creştere a businessului. Astfel, conform rezultatelor pentru anul financiar care s-a încheiat la 31 mai 2020, veniturile globale agregate ale Deloitte au crescut pentru al 11-lea an consecutiv, ajungând la nivelul de 47,6 miliarde de dolari americani. Toate liniile de servicii ale firmei – Audit şi servicii conexe, Consultanţă, Consultanţă financiară, Consultanţă în managementul riscului, Servicii fiscale şi juridice – au raportat creşteri în perioada menţionată.

„România a contribuit la performanţa globală a Deloitte în ceea ce priveşte brandul şi rezultatele financiare prin creşterea veniturilor, proiecte şi abordări inovatoare care sunt implementate la nivel regional şi chiar global şi prin dezvoltarea susţinută a competenţelor echipei noastre, care a ajuns la 2.000 de angajaţi în toate entităţile Deloitte prezente în ţara noastră”, spune Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România şi Moldova.

Deloitte furnizează la nivel global servicii de audit, consultanţă, servicii juridice, consultanţă financiară şi managementul riscului, servicii de consultanţă fiscală şi alte servicii adiacente către clienţi din sectorul public şi privat provenind din industrii variate.

Pe plan local, Deloitte România este una dintre cele mai mari companii de servicii profesionale şi oferă, în cooperare cu Reff & Asociaţii Î Deloitte Legal, servicii de audit, de consultanţă fiscală, servicii juridice, de consultanţă în management şi consultanţă financiară, servicii de managementul riscului, soluţii de servicii şi consultanţă în tehnologie, precum şi alte servicii adiacente, prin intermediul celor trei birouri localizate în Bucureşti, Cluj şi Timişoara, în care îşi desfăşoară activitatea un număr de 2.000 de profesionişti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO