Companii

Denis Le Vot, Renault: Dacia va produce după 2035 numai maşini electrice, inclusiv la Mioveni. Avem deja tehnologia şi urmează să fie implementată. Grupul Renault va „electrifica“ treptat gama Dacia pe măsură ce presiunea viitoarelor norme poluare va fi tot mai mare, iar la Mioveni sunt şanse să fie produse motoare electrice şi baterii

„Maşinile vor deveni din ce în ce mai scumpe din cauza noilor reglementări, iar următorul pas va fi trecerea la Euro 7. Când preţul creşte atât de mult, oamenii se gândesc de două ori înainte de a plăti peste 20.000 de euro pentru un automobil, mai ales când te uiţi ce cumpărai cu aceşti bani în urmă cu cinci ani“, a explicat Denis Le Vot.

„Maşinile vor deveni din ce în ce mai scumpe din cauza noilor reglementări, iar următorul pas va fi trecerea la Euro 7. Când preţul creşte atât de mult, oamenii se gândesc de două ori înainte de a plăti peste 20.000 de euro pentru un automobil, mai ales când te uiţi ce cumpărai cu aceşti bani în urmă cu cinci ani“, a explicat Denis Le Vot.

Autor: Bogdan Alecu

14.09.2021, 10:30 1207

Decalajul tehnologic dintre Dacia şi Renault s-a redus la circa patru ani, iar inovaţiile prezente acum pe modelele constructorului francez vor fi implementate mai repede şi pe automobilele produse la Mioveni.

În prezent în România Grupul Renault mai produce la Mioveni pe lângă maşini şi motorul de 1.0 litri TCe, cel de 0,9 TCe şi cel de 1,2 litri, dar şi cutii de viteze. Dacă acum tot ce se produce la Mioveni depinde 100% de motorul pe benzină, după 2035 întreaga producţie de motoare şi transmisii va înceta din cauza limitărilor impuse de Comisia Europeană.

„În 2035 toate modelele Dacia vor fi electrice, este un pas pe care îl vom face şi vom electrifica şi uzina de la Mioveni. Dacia nu este front-runner acum pe electric, dar mizează momentan pe motorizările pe GPL. Nu trebuie să uităm că la Mioveni noi producem acum cele mai mari maşini şi putem spune că vom avea acele joburi în România şi peste 100 de ani“, a spus Denis Le Vot, vicepreşedinte executiv în cadrul Grupului Renault, CEO pentru Dacia şi Lada.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO