♦ Compania de stat Tarom a avut zboruri regulate până în 1993 pe aeroportul din Tulcea ♦ Deşi pista aeroportului a fost modernizată cu fonduri europene pentru ca avioane mari precum Boeing 737 sau Airbus 320 să poată ateriza/decola, aeroportul nu are în continuare niciun zbor regulat.
Aeroportul internaţional Delta Dunării din Tulcea, care nu are nicio cursă regulată din 1993, cu excepţia celor câteva efectuate în 2014 de compania omului de afaceri Ovidiu Tender, a avut anul trecut doar 360 de pasageri pe curse private, potrivit oficialilor Asociaţiei Aeroporturilor din România.
Ultimele date arată că aeroportul a trecut printr-un proces de modernizare cu 12 milioane de euro prin 2016, pe fonduri europene, prin care s-a modernizat pista de decolare-aterizare şi extins terminalul de pasageri dar în continuare aeroportul rămâne „internaţional“ doar pe hârtie, iar în ciuda numelui „aeroportul internaţional Delta Dunării“ nu contribuie cu nimic la creşterea numărului de turişti în Delta Dunării. Mai mult, ultimele date arată că în ciuda investiţiei realizate aeroportul a fost declasificat la finalului anului 2017 pentru că nu îndeplinea condiţiile impuse la nivel european. Ulterior aeroportul anunţa alte proiecte de modernizare tot pe fonduri europene. Oficialii aeroportului nu au răspuns solicitării ZF cu privire la valoarea totală a investiţiilor realizate, la numărul de pasageri şi lipsa curselor regulate.