Companii

Dezvoltatorii ParkLake „rotesc“ chiriaşii după performanţe. Magazinele cu rezultate slabe pleacă din mall. „În primii doi ani, aproximativ 10% dintre chiriaşi se schimbă. Dacă nu merge, trebuie să regândeşti strategia.“

Dezvoltatorii ParkLake „rotesc“ chiriaşii după performanţe. Magazinele cu rezultate slabe pleacă din mall. „În primii doi ani, aproximativ 10% dintre chiriaşi se schimbă. Dacă nu merge, trebuie să regândeşti strategia.“

Ingo Nissen, managing director şi responsabil de dezvoltare în cadrul Sonae Sierra

Autor: Alina-Elena Vasiliu

08.03.2017, 07:00 2339

La jumătate de an de la inaugurare, investitorii în centrul comercial Park­Lake se gândesc să schimbe unii dintre chiriaşii existenţi cu alţii, ca urmare a rezul­tatelor slabe pe care le-au înregistrat, fără a oferi însă informaţii legate de cine vine şi cine pleacă.

„Încercăm să facem nişte schimbări, să optimizăm managementul proiectului. Unii chiriaşi au rezultate foarte bune, alţii nu, astfel că ne aşteptăm ca unii să plece. Acest lucru s-a întâmplat şi în alte malluri, ca AFI Cotroceni sau Băneasa. În primii doi ani, aproximativ 10% dintre chiriaşi se schimbă. E o experienţă pe care o avem şi de la celelalte centre comerciale pe care le-am dezvoltat. Dacă un concept nu merge, trebuie să regândeşti strategia“, spune Ingo Nissen, managing director şi responsabil de dezvoltare în cadrul Sonae Sierra, una dintre companiile care a investit în dezvoltarea centrului comercial. Investitorul nu a dorit să precizeze care au fost vânzările centrului comercial de la deschidere până acum, adăugând că dezvoltatorii vor publica la sfârşitul anului cifra de afaceri pentru întregul an.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO