Companii

Diana Dima, Christian Tour: De la debutul pandemiei în România producem venituri extrem de modeste spre inexistente. E cea mai mare provocare cu care ne-am confruntat în cei 23 ani de activitate. În 2019, Christian Tour a avut vânzări de 515 milioane de lei şi afaceri de 42 de milioane de lei, cu 23% mai mult faţă de anul precedent

ANTREPRENORI LOCALI

Diana Dima, Christian Tour: De la debutul pandemiei în România producem venituri extrem de modeste spre inexistente. E cea mai mare provocare cu care ne-am confruntat în cei 23 ani de activitate. În 2019, Christian Tour a avut vânzări de 515 milioane de lei şi afaceri de 42 de milioane de lei, cu 23% mai mult faţă de anul precedent

Diana Dima, marketing director la Christian Tour: Am mizat tot mai mult pe dezvoltările online şi pe promovarea brandului nostru în medii digitale, acesta fiind focusul nostru pe termen lung, de a migra activitatea de cumpărare a vacanţelor cât mai mult posibil în mediul virtual.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

01.08.2020, 12:28 974

Agenţia de turism Christian Tour, de­ţi­nu­tă de Cristian Pandel, spune că trece acum prin cea mai dificilă perioadă din is­toria companiei, din cauza dificul­tă­ţi­lor generate de pandemia de COVID-19.

„Aceasta este cea mai mare pro­vocare cu care se confruntă so­cietatea noastră în cei 23 ani de acti­vitate. Practic, de la debutul epi­demiei în România, în luna mar­tie 2020, se produc venituri extrem de modeste spre ine­xistente, dar spre deosebire de alte sectoare, volumul de muncă este incomparabil mai mare faţă de o perioadă nor­mală“, spune Diana Dima, marketing director la Chris­tian Tour. Începutul anului 2020 s-a arătat pro­miţător pentru agenţie, astfel că lunile ianuarie şi parţial februarie au urmat un trend de creştere a vânzărilor.

Christian Tour face parte din grupul Memento, care mai cuprinde firme cu activităţi în transporturi, tehnologie, construcţii, brokeraj şi industria hotelieră, potrivit celor mai recente date.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO