Companii

Diana Popescu, proprietar hotel Epoque: Anul trecut am avut o scădere de 70%, dar am învăţat că o bază solidă şi un brand puternic sunt cele mai importante pentru o afacere în vremuri incerte. Gradul mediu de ocupare a hotelului din Capitală a fost de 24% în 2020

Diana Popescu, proprietar hotel Epoque: Anul trecut am avut o scădere de 70%, dar am învăţat că o bază solidă şi un brand puternic sunt cele mai importante pentru o afacere în vremuri incerte.  Gradul mediu de ocupare a hotelului din Capitală a fost de 24% în 2020

Diana Popescu, proprietar hotel Epoque: Anul 2021 este anul marilor speranţe, pentru toată lumea. După experienţa unui 2020 în care planeta s-a oprit, 2021 trebuie să demonstreze că viaţa, de fapt, nu se opreşte, ci se reinventează şi merge mai departe.

Autor: Miruna Diaconu

13.01.2021, 18:00 254

♦ Gradul mediu de ocupare a hotelului din Capitală a fost de 24% în 2020, însă în perioada martie - decembrie acesta a fost de 16%, puţin peste piaţa de lux din Bucureşti ♦ Epoque Hotel, care are o capacitate de 45 de camere, a fost deschis în 2010 după o investiţie de 8 mil. euro.

Diana Popescu, proprietar al hotelului Epoque din Bucureşti, spune că anul 2020 a fost unul foarte dificil, fiind marcat de lupta pentru supravieţuire a businessului în con­textul în care efectele pan­demiei s-au resim­ţit puternic în acti­vitatea companiei din industria ospitalităţii. Hotelul a încheiat anul trecut cu o scădere de 70% a afacerilor faţă de 2019. Compania D&M Perfect Real Estate, care operează hotelul conform datelor ZF, a avut în 2019 afaceri de 15,4 mil. lei, plus 25%.

„Am încheiat 2020 cu o scădere de peste 70% a veniturilor, cu un grad de ocupare de 24% şi un ADR (n.r. venitul mediu zilnic per cameră) scăzut cu doar 20% faţă de anul anterior, peste media pieţei, semn că oaspeţii sunt dispuşi mai mult ca oricând să acceseze spaţii mai intime şi mai luxoase. De asemenea, alăturarea brandului Epoque cu cel al Relais & Chateaux reprezintă o garanţie a unor standarde, iar călătorii care sunt familiarizaţi cu brandul sunt dispuşi să plătească în plus pentru extra siguranţă şi standardele de lux cu care sunt obişnuiţi“, spune Diana Popescu, proprietara hotelului Epoque.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO