Companii

Din serialul “Tinerii care trebuie să schimbe România". Azi Lucian Marin, Coca-Cola HBC

Din serialul “Tinerii care trebuie să schimbe România".  Azi Lucian Marin, Coca-Cola HBC

Autor: Business Magazin

07.07.2011, 00:03 1473

Lucian Marin, 36 de ani, coordonează departamentele de vânzări,key accounts şi marketing din cadrul Coca-Cola HBC România şiRepublica Moldova, având în subordine aproximativ 800 deoameni.

Lucrează pentru Coca-Cola HBC de aproape trei ani, experienţa saanterioară fiind legată de Danone şi L'Oréal după absolvireaFacultăţii de Drept din cadrul Universităţii Româno-Americane.

"Prima poziţie în Coca-Cola a fost una la nivel de grup", spuneLucian Marin, care explică faptul că responsabilitatea sa era de acoordona contractele cu reţelele de comerţ internaţionale.

A acceptat să se întoarcă în România la începutul anuluitrecut, când lucra la Atena, şi a preluat funcţia de directorcomercial al CCHBC România şi Republica Moldova, "principalul motivfiind provocarea de a reinventa creşterea într-o piaţă extrem decompetitivă".

Lucian Marin este unul dintre cei 600 de tineri manageri pe carerevista BUSINESS Magazin i-a propus în ultimii şase ani ca osoluţie pentru schimbarea României.

Cel mai dificil moment din carieră a fost perioada foarte scurtăîn care a fost nevoit să se integreze într-o companie franceză,deoarece nu ştia deloc limba franceză, iar prima întâlnire cu unclient urma să aibă loc la o săptămână după angajarea sa. "Am fostnevoit ca într-o săptămână să învăţ să vorbesc franceza la nivel denegociere, fluent."

Nu poate spune unde anume se vede peste zece ani, pentru că"ambiţiile unui om evoluează în timp", iar compania pentru carelucrează acum oferă multe oportunităţi şi posibilitatea de a atingeobiective profesionale la care aspiră. "Este ca şi cum ai escaladaun munte, iar eu plănuiesc să ajung în vârf."

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO