Companii

Directorul de marketing al Arabesque: Ne bazăm mai mult pe renovări

Directorul de marketing al Arabesque: Ne bazăm mai mult...

Autor: Ioan Dornescu

07.07.2013, 22:20 928

Afacerile grupului Arabesque, specializat în distribuţia de materiale de construcţii, au scăzut cu 3,8% anul trecut în lei, la 1,906 miliarde lei, iar prognoza pentru acest an indică menţinerea rulajului la nivelul din 2012, pe fondul unei pieţe cu o evoluţie incertă.

„Cifra de afaceri a grupului Arabesque în anul 2012 s-a ridicat la aproximativ 430 milioane euro, în timp ce în 2011 a fost de 470 milioane euro. Diferenţa de 8-9% este cauzată în principal de raportarea la un alt curs valutar“, a declarat Florina Necula, directorul de marketing al Arabesque.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 08.07.2013

ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO