Companii

Directorul internaţional al brandului francez de lux Longchamp: Ne-am mai uitat la piaţa locală acum 8-9 ani, dar nu era matură. Acum e momentul

Stephane Beraud este de zece ani directorul internaţional al Longchamp

Stephane Beraud este de zece ani directorul internaţional al Longchamp

Autor: Cristina Roşca

06.03.2017, 19:45 467

Brandul francez de lux Longchamp a deschis acum câteva luni în sistem de franciză un boutique de 76 mp la parterul centrului Băneasa Shopping City din Capitală.

„Am venit pentru prima dată în România acum 8-9 ani, când ne-am uitat şi am analizat piaţa. Nu era însă suficient de matură. Apoi a venit criza, aşa că uitându-mă în urmă cred că am luat de­cizia bună. Acum însă este momentul“, spune Stephane Beraud, directorul inter­na­ţional al brandului Longchamp. El se ocupă de toate operaţiunile bran­dului prezent pe 80 de pieţe la nivel mon­dial cu circa 1.500 de magazine ope­rate direct sau în parteneriat.

Executivul a lucrat anterior în in­dus­tria cosmeticelor pentru branduri pre­cum Christian Dior, Chanel (în Ja­po­nia) şi Estée Lauder. Apoi, acum 10 ani a venit în cadrul grupului Long­champ pe aceeaşi poziţie pe care o de­ţine şi as­tăzi. „Atunci însă nu mă ocu­pam decât de pieţele internaţionale, nu şi de Fran­ţa. Începând cu acest an însă, am pre­luat-o şi pe aceasta“, explică exe­cu­tivul.

Brandul Longchamp a fost fondat în 1948 şi de atunci a rămas un business de familie, acum la conducere aflându-se cea de-a treia generaţie a familiei Cas­se­grain. Businessul este cunoscut în spe­cial pentru genţile sale şi pentru alte pro­duse de marochinărie, însă de-a lungul timpului portofoliul a fost extins şi cu haine ready to wear, pantofi şi din toam­nă cu ochelari de soare şi vedere. Pro­dusele companiei au preţuri ce încep de la 80-100 de euro şi ajung la 1.500 de euro în cazul liniei cel mai sus po­ziţionate.

Brandul, care are o istorie de aproa­pe 70 de ani, a ajuns să fie prezent în cele mai mari oraşe din lume şi la afa­ceri de peste jumătate de miliard de euro anul trecut. În România Long­champ a venit în toamna anului trecut când a deschis un magazin de 76 mp la parterul cen­tru­lui comercial Băneasa Shop­ping City. Prin comparaţie, în Ungaria sau Bul­garia Longchamp nu a mers încă. Fran­cezii au însă un magazin fanion la Mos­cova, dar şi alte unităţi în Rusia, Polonia şi Cehia. „Şi în Rusia am intrat iniţial tot prin distribuitor, dar ulterior am preluat businessul direct.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO