Companii

Distribuitorul de apă La Fântâna lansează un brand propriu de cafea

Distribuitorul de apă La Fântâna lansează un brand...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

26.08.2015, 13:29 1276

Grupul La Fântâna, cel mai mare jucător de piaţa de apă îmbuteliată în dozatoare şi şi de pe cea a purificatoarelor, care a preluat anul trecut distribuţia brandului de cafea Lavazza pe plan local, a lansat brandul Green, disponibil pe piaţa din România, dar şi din Serbia.

„Green – Cafea boabe pentru espresso” este disponibil exclusiv în Serbia, în timp ce „Green – Lapte special pentru cafea” este accesibil în România şi Serbia. Produsele se adresează în principal segmentului de clienţi corporativi (B2B) ai grupului de pe cele două pieţe.

„La Fântâna are o preocupare constantă pentru a asigura noi perspective de creştere pe termen lung prin diversificarea liniilor de business şi inovare. Cheia dezvoltării noastre în continuare constă în valorificarea bazei extinse de clienţi şi a infrastructurii logistice majore din cele două ţări în care grupul La Fântâna operează”, a declarat Cristian Amza, CEO şi fondator al grupului La Fântâna.

Lansarea brand-ului propriu „Green” coincide cu debutul serviciilor de aprovizionare cu cafea pentru segmentul de clienţi B2B pe piaţa din Serbia, la aproximativ un an de la demararea noii linii de business în România, prin preluarea principalului distribuitor al cafelei Lavazza către clienţi HoReCa şi B2B din România. Pentru piaţa din Serbia, noile servicii de aprovizionare cu cafea sunt disponibile exclusiv sub brand-ul propriu Green.

La finalul anului 2014, portofoliul grupului La Fântâna înregistra aproximativ 51.000 de clienţi, dintre care 35.000 clienţi corporativi (B2B) şi aproximativ 16.000 clienţi rezidenţiali.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO