Distribuitorul de electrocasnice Marelvi din Suceava, controlat de familia Mihalescul, şi-a bugetat pentru acest an o cifră de afaceri de 50 mil. euro, plus 20% faţă de anul anterior.
După valoarea businessului, 2016 ar urma să devină cel mai bun an pentru Marelvi, o companie cu o istorie de circa 20 de ani.
„Creşterea afacerilor vine pe fondul unei evoluţii pozitive a pieţei pe toate segmentele ei. Mai mult, am extins businessul cu o divizie de aparatură comercială Liebherr prin care targetăm lanţuri de magazine precum Mega Image, jucători de pe piaţa îngheţatei precum Betty Ice, dar şi spitale şi farmacii, către care să livrăm aparatură profesională“, explică antreprenorul Dumitru Mihalescul (62 de ani), care conduce businessul împreună cu familia sa, respectiv cele trei fiice care îi calcă pe urme.
Marelvi se ocupă astăzi de distribuţia produselor electrocasnice şi are în portofoliu cele mai importante branduri de profil din piaţă.
În topul celor mai bine vândute se află Arctic - Beko, Whirlpool - Indesit (parte a aceluiaşi grup) şi Liebherr.
„Principalul nostru business este acela de distribuţie al produselor electrocasnice către retailerii independenţi din oraşele mici şi medii. Avem contracte cu 400-500 de astfel de magazine, şi în ultimii ani piaţa şi-a schimbat structura, aşa că nu prea mai apar astfel de jucători.“ Pe lângă retailerii independenţi, Marelvi lucrează şi cu retailerii mari din piaţă pe brandurile Liebherr şi Daewoo pentru care este unic importator în România.